donderdag 15 januari 2015

Advies gevraagd

Als je zelf een winkel hebt is het soms lastig om advies te krijgen. Daarom dit oproepje.
Ik ben druk met de Mysterie "Grand Illusion" van Bonnie Hunter. Hij moet in elkaar gezet worden en ik twijfel over de kleur van de cornerstones. Dat zijn de grote blokken tussen de groene blokjesranden.
Wat vinden jullie:


Moeten ze turquoise worden

of. . . . . 


moeten ze roze worden???

Ik kijk met heel veel belangstelling uit naar jullie reacties.

Fijne dag nog,
Gerda

9 opmerkingen:

GREETJE zei

Blauw is rustiger vind ik
Veel succes

els b zei

Ik zou voor de roze gaan! Vind ik in het geheel beter passen. Sterkte met je keuze!

Elni Langeveld zei

Blauw!!

Truus zei

Roze maakt het pittiger en past beter bij de andere stoffen.
Het turkoois knalt teveel.
Succes!
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

mieke zei

Ik ben een rose mens en vind het in jouw geval ook beter uitkomen.
Succes, grtjs Mieke

Janny de Jong zei

roze doen..................komt het geheel ten goede
groetjes,janny de jong groningen

miekequilt zei

Roze. Brengt de kleuren samen.

Janny de Jong zei

Goedemorgen.................
Heb net het filmpje bekeken van de regio dag!Het ziet er super gezellig uit.
Fijne dag en de groetjes uit.
Groningen.
Janny de Jong

Janny de Jong zei

Goedemorgen.................
Heb net het filmpje bekeken van de regio dag!Het ziet er super gezellig uit.
Fijne dag en de groetjes uit.
Groningen.
Janny de Jong