zondag 18 januari 2015

Kleur bekennen

Zowel hier op mijn blog als op Facebook heb ik veel leuke reacties ontvangen op mijn vraag over de Mysterie van Bonnie Hunter. Als ik alle meningen bij elkaar optel, kom ik op ongeveer 50% roze en 50% turquoise uit.
En wat moet je dan??


Ik heb uiteindelijk toch voor turquoise gekozen.
Mijn allereerste idee was om ze roze te maken, maar ik vond toch dat er dan teveel banen/blokken idee ontstond. Nu heb ik meer een vlakken idee. Snap je wat ik bedoel? Het is een beetje lastig uitleggen, maar ik ben er heel tevreden mee.
Als hij helemaal in elkaar zit zal ik weer een foto plaatsen op mijn blog.

Dank je wel allemaal voor het meedenken.

Fijne dag nog,
Gerda

1 opmerking:

Truus zei

Zolang jij tevreden bent over het resultaat,dan is het goed toch?
Ben benieuwd naar het geheel straks.
Succes!
groetjes,Truus uit Drenthe