woensdag 11 februari 2015

Nieuwe B.O.M. 2


We weten het zeker!
Het gaat een fantastisch blok van de maand worden!!!!
Het 2e blok is klaar en wij zijn super enthousiast.


Op de donkerblauwe achtergrondstoffen komen de blokken nog mooier uit.

Nog 10 blokken te gaan.

Ik ga me niet met ieder blok melden hoor.
Agnes gaat nu rustig verder met het maken van de blokken. Zodra ik meer weet of kan laten zien zal ik me weer melden.

Fijne dag nog en tot ziens op de handwerkbeurs in Zwolle.


Groeten,
Gerda

2 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Zo leuk om je op de handwerkbeurs te zien! ;)
En het wordt heel zeker een fantastische BOM! Wat een sprankelende kleuren!
Veel plezier voor Agnes om deze quilt te maken!
Groetjes; ik ben nog aan het nagenieten! :D

Elni Langeveld zei

Het spat van het scherm af. Dit wordt een knaller!