dinsdag 10 februari 2015

Zig zag rand Love Entwined Quilt

Al lange tijd twijfelde ik over de zigzagrand van de Love Entwined quilt.
Ik vond het resultaat met appliqueren niet mooi, de hoekjes vond ik niet scherp genoeg.
Gelukkig zijn er leuke blogs die prachtige tutorials hebben, zoals het blog van Conny
Zij heeft een hele leuke tutorial op haar blog staan klik hier voor de link.


De foto is niet geweldig, maar het is goed te zien wat ik wil "showen". 
Na een paar proefstukjes ben ik helemaal om:
Het ziet er strak uit, daar was ik naar op zoek.
Dit gaat het worden. Ik ben nu tevreden!
Dank je wel Conny!

Fijne dag nog,
Gerda

2 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Echt mooi scherp!!

conny's quilts zei

Wat leuk dat je mijn tutorial kunt gebruiken. Succes met je zigzaggen. ..t blijft een hele klus. Groetjes Conny