donderdag 7 mei 2015

Kleine meisjes worden groot

Ik ben de laatste tijd erg rustig geweest over mijn eigen productie. Natuurlijk ben ik altijd bezig met iets te quilten of breien, maar nu had ik een project waar ik niets van kon laten zien.



Deze quilt heb ik de afgelopen tijd hard aan gewerkt.De kwaliteit van de foto is niet heel geweldig, maar ik heb helaas geen beter exemplaar.
Ik heb hem gemaakt voor mijn dochter en schoonzoon die al een aantal jaren samenwonen. Ze hebben vorig jaar een prachtige woning gekocht en het afgelopen jaar verbouwd. 
Het is een oud huis, daar kun je niet alles in hangen.
De quilt staat in een boek van Maaike Bakker.

Afgelopen week heb ik hem overhandigd, ik hoop dat hem een mooi plaatsje zullen geven.

Een fijne dag nog.
Gerda

2 opmerkingen:

Elni Langeveld zei

Mooi geworden! Hadden ze al iets door of was het een totale verrassing??

ria vogelzang zei

Wauw, wat mooi geworden!
Dat werd zeker gewaardeerd!

Groetjes, Ria.