zondag 4 oktober 2015

Leuke zondag!


JIPPIE!!!!! Een nieuw vriendinnetje!!!


Vanmorgen in de mist vertrokken we richting Noord Holland.
Ik kon het niet laten.....
Ik ben een mooie Featherweight tegengekomen en vandaag mocht ik hem ophalen.



Het machientje is gebouwd in Schotland en is van 1948. Het is een "Limited Edition", er zijn 1000 machientjes in deze serie gemaakt.



Het machientje is nog prachtig gaaf, werkt goed en heeft alleen een poetsbeurtje nodig.
Helemaal superblij mee! En voor wie denkt dat ik nog geen naaimachine had..................ik ben de tel een beetje kwijt!

Omdat we toch al in Noord Holland waren, hebben we besloten om nog even in Amsterdam te gaan kijken naar een tentoonstelling van een privé collectie antieke quilts van Rob en Marianne Polak.


Het was zeer de moeite waard en echt een aanrader om naar toe te gaan.


Je kunt nog kijken op vrijdag 9, zaterdag 10 en zondag 11 oktober aan de Prinsengracht 783. De toegang is gratis.

Nog een fijne dag,
Gerda

Geen opmerkingen: