maandag 23 november 2015

Kadootje

Afgelopen zaterdagavond heb ik mijn verjaardag gevierd.
Gezellig, leuk om iedereen weer te zien en te spreken.
Uiteraard  ben ik lekker verwend door iedereen.
Prachtige bloemen, een fantastisch bakboek en leuke kadobonnen kreeg ik.


De allergrootste verrassing kwam geheel onverwacht.



Mijn stiefbroer en schoonzusje hadden thuis een oude naaimachine staan. Deze stond al jaren ergens in een hoekje en er werd niet naar omgekeken. Omdat mijn schoonzusje regelmatig mijn blog leest, weet ze dat ik gek ben op oude naaimachines. 
Dus werd de naaimachine meegenomen naar mijn verjaardag. Ze hadden zelf geen idee hoe hij er uit zag want de kap kon er niet af en de sleutel was zoek.

Gelukkig doet een schroevendraaier wonderen. 
En wat kwam er tevoorschijn???


Een supergave Singer 15K uit 1937!
Het is een electrisch exemplaar en je geeft gas met de kniehevel.

Ik ben helemaal verrast door dit leuke onverwachte supergave kado!

Een fijne dag nog,
Gerda

3 opmerkingen:

Elni Langeveld zei

Wat een leuk cadeau!
Veel plezier ermee. Heb je de eerste steekjes er al mee gezet??

Fijne verjaardag vandaag, van harte gefeliciteerd!

Truus zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat een geweldig cadeau heb je gekregen en wat zal je blij zijn hiermee.
Wist niet dat ook Singer naaimachine een kniehevel heeft. Mijn Moeder had ook een naaimachine van een ander merk met zo'n hevel.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

miekequilt zei

Gefeliciteerd. En wat een geweldig kado heb je gekregen. Laat je het zien als je ermee genaaid hebt?