zondag 13 december 2015

Diplomauitreiking Stipwerk

Daar is 't ie dan:


Mijn diploma!

Zoals beloofd wat plaatjes van mijn eindwerkstuk.





Het was een geweldig leuke cursus waar ik in de toekomst vast nog heel veel mee ga doen. 
Het is hierbij net als het krijgen van je rijbewijs. Als je het papiertje hebt moet je de ervaring nog krijgen. Komende maanden ga ik nog veel oefenen en wie weet ga ik in de toekomst wel eens een paar workshops geven.

Natuurlijk hebben we veel meer gemaakt dan ons eindwerkstuk.
Hierbij nog een kleine impressie.




Nog een fijne dag,
Gerda





3 opmerkingen:

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd Gerda met je diploma. Wat een prachtig werk is dit om te zien.
Groetjes, Lenny

miekequilt zei

Gefeliciteerd met he diploma. Je hebt er hard voor gewerkt. Wat enig om een gitaar zo te versieren.

mieke zei

Gefeliciteerd met je diploma.
De werkstukken zien er heel mooi uit.
Succes , grtjs Mieke