zaterdag 23 januari 2016

Druk, druk, druk......

We zijn zo druk als een klein baasje!
Vanmorgen was er de 3e les van de beginnerscursus. 
We hebben weer een zeer enthousisaste groep cursisten die prachtige blokken maken voor hun sampler.




Wat een knappe cursisten hé?!!!!
Dikke pluim dames!!

Verder zijn we al druk met de voorbereidingen voor de handwerkbeurs in Zwolle op 11, 12, 13 en 14 februari in Zwolle. 

Bakken met voorraad vullen, spullen bestellen, pakketten maken, enz. enz.

En vandaag hebben we onze "snoepjestoren" weer aangevuld zodat we hem lekker vol mee kunnen nemen met die prachtige kadootjes. 


Wat zeg je, nog niet jarig en daarom geen kadootje??

Een vriendin van mij maakt zichzelf regelmatig jarig. Ze is denk ik zo'n keer of 10 jarig per jaar en mag zichzelf dan lekker verwennen. 
Ideetje??

Een fijn weekend,
Gerda




1 opmerking:

miekequilt zei

O, dan denk ik dat ik jarig ben op de beurs in Zwolle. Trakteer ik mezelf op een leuke dag uit, lapjes en koffie met wat lekkers.