woensdag 30 maart 2016

Eindelijk weer een berichtje

Het is al weer even geleden dat er hier een berichtje is verschenen. 
Niet dat er hier niets gebeurt, maar het komt er gewoon niet van om even een blogje te schrijven.


We zijn best wel lekker druk. 
Afgelopen week hebben we deze prachtige Fat-Eight bundeltjes van Jinny Beyer gemaakt. Zijn het geen snoepjes?? Leuk om iemand kado te geven. Of om zelf kado te krijgen ;-)

Natuurlijk zit ik ook achter de naaimachine om weer leuke dingen voor de winkel te maken.
Helaas zit het tempo er niet zo in. Ik heb op dit moment aan mijn beide polsen een blessure, ik moet het een beetje rustig aan doen.
En toen ging mijn naaimachine ook nog stuk, die staat op dit moment bij de dealer voor een reparatie. 
Met behulp van een leenmachine is het nog gelukt om een quilt-top in elkaar te krijgen voor een nieuw pakket!



Helaas zijn de kleuren wat anders dan in het echt, maar je kunt zo vast wel een indruk krijgen.
De meeste stoffen zijn van Moda, French General. Mooi he?!
Hij moet nog gequilt worden, maar dat moet maar even wachten tot mijn machine het weer doet. Op dit moment zit met de hand quilten er niet voor mij in.
De maat is een ruime 1- persoons waar je lekker onder weg kunt kruipen.
We gaan deze week de pakketten en omschrijvingen maken en we nemen hem volgende week mee naar de beurs in Rijswijk.

Nog een fijne dag!
Gerda



Geen opmerkingen: