zondag 6 november 2016

Houston

Daar gingen we dan, op donderdag 27 oktober samen met mijn collega Marina Fluit van Marina's Quiltcorner naar de Quiltmarket in Houston. 
Om 11 uur vertrekken en meteen al 2 uur vertraging op de startbaan. Verkeerde koffer aan boord en die moest er uit.



Verder verliep de reis prima en na een vlucht van 10 1/2 uur kwamen we aan op de luchthaven van Houston. Daar was het plaatselijke tijd kwart over drie. Heel onwerkelijk.

We hebben heel veel leuks gezien en veel leuke en bekende mensen ontmoet.

van links naar rechts:
Ik (Gerda), Jaqueline Neeftjes, Edyta Sitar en Marina Fluit.

Zo was er een boek signeeractie van Edyta Sitar. In het nieuwe boek staat haar nieuwe blok van de maand, een plaatje!!!


Ook liep ik heel toevallig tegen een signeersessie op van het nieuwe boek van Bonnie Hunter.
Wat een enig mens! Ze vroeg meteen om stroopwafels .....Volgende keer beter, ik had ze helaas niet mee.

Verder was het natuurlijk een beurs met veel nieuwe producten, nieuwe patronen, veel workshops en lezingen en een schitterende tentoonstelling.

Even een kleine indruk om jullie lekker mee te laten genieten.






Quilt met hoofdprijs












Het was een feest!
Dinsdagmorgen 1 november kwamen we zeer moe maar ook zeer voldaan weer aan op Schiphol.

Mijn hoofd loopt over van alle mooie dingen die ik heb gezien.
Blijf ons in de gaten houden, want er zitten vreselijk leuke dingen aan te komen!

Nog een fijne dag,

Gerda

2 opmerkingen:

Truus zei

Mooie quilts en vooral die van de reiger spreekt mij aan.
Spannend wat je straks in petto hebt voor nieuws
Gezellige avond
groetjes, Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Wat een prachtige quilts hangen daar in Houston. Wat ik nu gezien heb zijn plaatjes. En dan in het echt nog veel en veel meer.
Groetjes, Lenny v.d. Linden