woensdag 21 december 2016

Blok van de maand

We krijgen weer een nieuw blok van de maand project!


En dit gaat hem worden. Getting to Know Hue. 
Op de beurs in Houston waar ik eind oktober was, heb ik hem gezien in 3 kleuren. 
Wij gaan voor de donker grijze achtergrond, daarop komen de kleuren prachtig uit. Ik vond het verreweg de mooiste kleur. 


Ik was even benieuwd hoe de kleuren uitvallen op die donkere stof, ik ben dik tevreden! 
De te appliqueren delen liggen er nog los op, het is alleen maar even om een beeld te krijgen.



Dit zijn de kleuren, prachtig is het niet?

Ik ga in de kerstvakantie druk aan de slag zodat ik na de feestdagen meer kan laten zien.
Wanneer het project van start gaat en wat de kosten zijn is op dit moment nog niet bekend, we gaan druk aan het rekenen.

Blijf onze site goed in de gaten houden, zodra we meer weten zullen we het daar vermelden.

Nog een fijne dag,
Gerda

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja daar wil ik wel aan meedoen, wat een mooie quilt!
(Ik heb net op je website gekeken, maar daar kon ik hem nog niet vinden, staat hij er nog niet op of heb ik niet goed genoeg gezocht?)
Groeten van Digna
En natuurlijk: prettige kerstdagen gewenst en een mooi 2017!

Anoniem zei

Oef, niet goed gelezen, dus...
Ik zat teveel naar de foto's te kijken en te weinig naar de tekst;)
Nogmaals groeten van Digna