vrijdag 6 januari 2017

Over iets anders dan handwerken...................

Kiekeboe!!!


Ik heb een nieuwtje te vertellen!!



Een paar weken geleden werd ik krols. Ik moest heel erg knuffelen en rollen op de lapjes van mijn vrouwtje.


Ik ben samen met mijn vrouwtje naar mijn eerste liefde in Friesland gegaan waar ze een date hadden geregeld met Shane, een witte noorse boskat kater.
Ik was een beetje wagenziek, maar na een kwartiertje ging het al een stuk beter.




Dit is de stoere witte Fries waar ik een weekje mocht logeren. Lekker ding he?!
Het was geen liefde op het eerste gezicht, ik moest eerst heel erg blazen en grommen. 
Maar na een paar dagen vond ik hem wel aardig en sloeg de verliefdheid toe.

Als alles goed gaat worden Shane (dat is die mooie blonde Fries) en ik half februari papa en mama.

Is dat geen geweldig nieuws????

Groeten van Goempy!!!



3 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Oh wauw!!! Dat is echt geweldig nieuws!
Gefeliciteerd! Betekent dat dat jullie "opa en oma" worden....???
;)

Quiltprinses zei

Haha, een soort van Ria!😂

Anoniem zei

Leuk hoor dat dit gaat gebeuren. Mijn beide poezen zijn gesteleriseerd, dus er komen geen kittens, maar het zijn ook geen raskatten. Gewone huis tuin en keuken katten en daar zijn er al genoeg van.
Hoop dat alles goed blijft gaan.
Groetjes, Lenny