vrijdag 3 februari 2017

Chaos.......


Tsja, een chaos is het wel op dit moment. 
Het leven is druk, héééél druk. Zo druk dat ik er bijna niet aan toe kom om hier een stukje te schrijven. Sorry dames!!

Afgelopen zondag was er bij de groothandel in quiltspullen een open dag. Altijd leuk, want dan mag ik leuke nieuwe spullen voor de winkel kopen.

En meestal is er ook wat leuks te doen. Kaffe Fasset was aanwezig samen met zijn partner Brandon Mably. Ik heb een lezing van ze bijgewoond van zo'n 1 1/2 uur en het was fantastisch!

T



Bij thuiskomst betekent dat opruimen en opnieuw ordenen van de nieuwe spulletjes. Ziet er weer netjes uit.


Maar ook minder spannende dingen moeten gedaan worden. De "normale" bestellingen moeten gedaan worden zoals sokkengarens, quilt- en naaigarens, breinaalden enz. Alles is weer netjes bijbesteld en sommige spulletjes zijn zelfs al weer binnen en lekker aangevuld. 


En in de avonduren maken onze naaimachines overuren. Ik ben druk met het blok van de maand van Marcus Brothers, waarvan inmiddels het middendeel klaar is. Ik zal hem meenemen naar de beurs in Zwolle zodat jullie een idee kunnen krijgen van de kleuren en de grootte. 


Ook Agnes zit in de overuren met haar Blok van de Maand. Ze stuurde me vanmiddag bovenstaande foto en zij is ook vergevorderd met het project. Nog heel even geduld dus en dan kunnen we jullie meer vertellen over beide projecten. 

Thuis is het ook een drukke boel. Over een week of 2 krijgt onze Groempy haar eerste nestje.

Ze groeit als kool en slaapt en eet enorm veel. Ze lust alles op dit moment, afgelopen week heeft ze zelfs rucola gegeten.....


En dit is papa Shane. 
Een spannende combinatie dus, we kunnen van alles verwachten.

Volgend weekend eerst nog de handwerkbeurs en daarna gaan we ons rustig voorbereiden op de bevalling en kraamtijd van onze Groempy!

Een fijn weekend!
Gerda




2 opmerkingen:

Janni zei

Spannend allemaal!

Klazien zei

Onze Koos lustte zelfs augurkjes.....!